Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΟΝΕΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΦΥΛΛΟ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ


ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΟΝΕΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΦΥΛΛΟ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ

Όνομα: …………………………………..……… Ημερομηνία επίσκεψης: …………..…………………

Ώρα-διάρκεια επίσκεψης: ………………………………………………….

Ρόλος μέσα στην τάξη:
  • Παρατηρητής/τρια:
  • Βοηθός:
  • Οργάνωση δραστηριότητας:                              Διευκρινίστε: ………………...…………………… ………………………………………………………………………………………………….……
  • Ανάγνωση ιστορίας/παραμυθιού:
  • Άλλος: ………………………………………………………………………………………………

Ποια ήταν η αντίδραση του παιδιού σας στην παρουσία σας μέσα στην τάξη;
………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………….

Γνώριζε, εκ των προτέρων, το παιδί για την επίσκεψή σας; ………………………………………………..

Παρακαλώ πείτε μου εντυπώσεις και συναισθήματα που σας προκάλεσε η επίσκεψη σας μέσα στην τάξη:
  • Για το παιδί σας (πχ αισθάνεστε ότι έμαθε κάτι καινούριο γι’ αυτό; Παρατηρήσατε κάτι που σας ξάφνιασε; Προβλημάτισε; Εντυπωσίασε;)
………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………….
  • Για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας γενικότερα:
……………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………..
  • Για το νηπιαγωγείο γενικότερα:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΟΝΕΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΦΥΛΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ

Όνομα παιδιού: ………………………………………….         Ημερομηνία: ……………………………


Καλώς ήρθατε στην τάξη μας. Το φύλλο αυτό στόχο έχει να σας βοηθήσει να παρατηρήσετε καλύτερα το παιδί σας. Η συμπλήρωση του δεν πρέπει να σας εμποδίζει από το να παρατηρήσετε οτιδήποτε άλλο έχετε σκεφτεί εσείς ή σας ενδιαφέρει. Αν ο χώρος δεν είναι αρκετός για τις σημειώσεις σας, μπορείτε να συνεχίσετε στο πίσω μέρος της σελίδας. Τα σχόλια σας είναι πολύ σημαντικά για μένα.


Καθώς παρατηρούσα το παιδί μου στην τάξη….

  1. Παρατήρησα ότι μπορεί/είναι σε θέση να ……………………………………………..…………… ……………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..
  2. Πρόσεξα ότι της/του άρεσε ιδιαίτερα να …………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..
  3. Ήμουν περίεργη/περίεργος για το εξής: ……………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..

Μετά την παρατήρηση μου στην τάξη σήμερα….

  1. Θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας …………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..
  2. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για ………………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου