Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΦΑΚΕΛΟ


ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΦΑΚΕΛΟ

Όνομα παιδιού: …………………………………………………………………………………………….


Αγαπητοί γονείς,
Αφιερώστε λίγη ώρα για να ξεφυλλίσετε μαζί με το παιδί σας τον ατομικό του/της φάκελο.
Δώστε του την ευκαιρία να σας «ξεναγήσει» στις «εργασίες» του φακέλου. Κάντε διάφορες ερωτήσεις για να τον/την βοηθήσετε να θυμηθεί και περιγράψει ότι μπορεί. Προσοχή χωρίς πίεση, δείτε αυτή τη διαδικασία ως μια ευχάριστη ώρα που θα περάσετε με το παιδί σας (πχ τι είναι αυτό; Εδώ τι έχεις κάνει; Εκείνη την ημέρα διαβάσατε αυτό το παραμύθι; Θυμάσαι τον τίτλο; Ποια ήταν η ιστορία; ή Α! αυτό μοιάζει με τη γη, τι είπατε στο σχολείο για τη γη;). Βοηθήστε τον/την να αισθανθεί καλά και περήφανος/η για το περιεχόμενο του φακέλου. Είναι μια ευκαιρία αν δεν σας μιλάει πολύ για το σχολείο, να ακούσετε την δική του οπτική για αυτό που ζει καθημερινά.
Θα ήταν πολύ σημαντικό για μας, στα πλαίσια της αξιολόγησης να μας απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
                                                                                                                                                για τη συνεργασία σας!     


  1. Ποιες πληροφορίες πήρατε από το φάκελο; Πως είδατε το παιδί σας μέσα από τον ατομικό του/της  φάκελο; (παρακαλώ απαντήστε όσο πιο συγκεκριμένα μπορείτε και με παραδείγματα).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  1. Περιγράψτε μου τις αντιδράσεις του/της όταν κοιτούσατε μαζί τον φάκελο
    • Αναγνώρισε εργασίες; ……………………………………………………………………….
    • Πόσες περίπου, ποιες; ………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    • Χάρηκε/διασκέδασε/αδιαφόρησε/κουράστηκε με τη διαδικασία;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  1. Τι σχόλια έκανε: για το φάκελο, για ιδιαίτερες εργασίες, θυμήθηκε, περιέγραψες δραστηριότητες από την τάξη;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου