Όνομα παιδιού:
_________________
Ηλικία: ____________________
|
Ημερομηνία: ___________________
|
Συναισθηματική και κοινωνική
Ανάπτυξη
|
Γλώσσα και Επικοινωνία
|
Μαθηματικά
|
Μελέτη Περιβάλλοντος
|
Επαφή και χρήση με Η/Υ
|
Δημιουργία και έκφραση
|
Στόχοι για τον επόμενο
μήνα ή δίμηνο ή τρίμηνο:
|
ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ:
ΠΑΙΔΙ
ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
|
|||
Προφορική επικοινωνία
|
Ημερομηνία
|
Δραστηριότητα-Παρατήρηση
|
|
Διηγείται/αφηγείται
|
|
|
|
Περιγράφει/εξηγεί
|
|
|
|
Συζητά/χρησιμοποιεί
επιχειρήματα
|
|
|
|
Ανάγνωση
|
|||
Ακούει
και κατανοεί
(διήγηση,
κανόνα, απλά κείμενα)
|
|
|
|
Αναγνωρίζει
οικείες λέξεις
|
|
|
|
Χρησιμοποιεί
τη
Βιβλιοθήκη
της τάξης
|
|
|
|
Εντοπίζει
τον τίτλο,
συγγραφέα,
στοιχεία βιβλίου
|
|
|
|
Γραφή
και γραπτή έκφραση
|
|||
Παράγει
κείμενα
με
υπαγόρευση
|
|
|
|
Γράφει
το όνομα του
στις
εργασίες
(κεφαλαία
ή πεζά)
|
|
|
|
Αντιγράφει
λέξεις
|
|
|
|
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ:
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
–
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
|
Διαχωρίζει αντικείμενα σε συλλογές
με βάση 1 χαρακτηριστικό
|
|
|
Διαχωρίζει αντικείμενα σε συλλογές
με βάση 2 χαρακτηριστικά
|
|
|
περιγράφει ομοιότητες
|
|
|
περιγράφει διαφορές
|
|
|
προσδιορίζει κριτήρια ταξινόμησης
|
|
|
επεξηγεί και αιτιολογεί τη δράση του
|
|
|
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
|
κάνει 1-1 αντιστοίχηση με
αντικείμενα
|
|
|
κάνει αντιστοίχηση με σύμβολα
|
|
|
συγκρίνει δύο συλλογές με
αντικείμενα
|
|
|
συγκρίνει δύο συλλογές με
σύμβολα
|
|
|
αντιλαμβάνεται τη διατήρηση της
ποσότητας
|
|
|
περιγράφει τη δράση του
|
|
|
ΑΡΙΘΜΗΣΗ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
|
εφαρμόζει τον κανόνα 1-1 με συνέπεια
|
|
|
γνωρίζει την ακολουθία των αριθμών
ως…
|
|
|
αναγνωρίζει τους αριθμούς ως …
|
|
|
αναγνωρίζει το πλήθος των
αντικειμένων ενός συνόλου
|
|
|
κάνει πράξεις με μικρές ποσότητες
αντικειμένων ή συμβόλων
|
|
|
ΕΠΙΛΥΣΗ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
|
μπορεί να καταγράψει δεδομένα με
δικό του τρόπο
|
|
|
επινοεί στρατηγικές επίλυσης
|
|
|
περιγράφει και εξηγεί τι κάνει
|
|
|
αιτιολογεί τις ενέργειές του με
επιχειρήματα
|
|
|
ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
|
|
|
Κατανοεί χωροχρονικέςσχέσεις
|
|
|
κατακτά την έννοια της μέτρησης του
χρόνου
|
|
|
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ
|
|
|
αναγνωρίζει συμμετρίες στο
περιβάλλον
|
|
|
Αναγνωρίζει και κατανοεί συμμετρικά
σχήματα ως προς τον άξονα
|
|
|
αντιλαμβάνεται αναπαράγει διάφορα μοτίβα
|
|
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
|
|
|
Αναγνωρίζουν αριθμούς στο
πληκτρολόγιο
|
|
|
Αξιοποιούν τον Η/Υ με λογισμικό που
βοηθά στην ανάπτυξη μαθηματικών εννοιών
|
|
|
δημιουργούν και αποτυπώνουν με το
δικό τους τρόπο μαθηματικές έννοιες – πράξεις κ.λ.π…
|
|
|
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ
ΣΧΗΜΑΤΑ – ΣΤΕΡΕΑ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
|
αναγνωρίζει τα σχήματα σε καθημερινά αντικείμενα
|
|
|
χρησιμοποιεί σωστά τις ονομασίες
|
|
|
περιγράφει τα χαρακτηριστικά τους
|
|
|
συμπληρώνει πίνακες διπλής εισόδου
με σχήματα – στερεά
|
|
|
μαντεύει το σχήμα όταν ακούει τα
χαρακτηριστικά του
|
|
|
χρησιμοποιεί το σχετικό λεξιλόγιο
|
|
|
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
μετράει με αυθαίρετες μονάδες
μέτρησης
|
|
|
αναγνωρίζει σταθερές μονάδες
μέτρησης
|
|
|
χρησιμοποιεί σωστά εργαλεία μέτρησης
|
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου